+46 hjälper er att svara på de samtal ni inte har möjlighet att svara på. Outsourca era inkommande samtal när ni är underbemannade, vill korta ner kötider eller har en specifik avdelning som ni vill outsourca helt.
Kostnad:
Softphone tillåter dig och/eller dina anställda att jobba mer stationärt. Softphone innebär att företaget kan ta emot och ringa samtal direkt från datorn. Tjänsten är uppskattad hos våra kunder som jobbar på kontor eller bedriver callcenter-verksamhet.
Kostnad:
Använder ni Microsoft Teams idag kan ni integrera växeln direkt in i Microsoft Teams och synkronisera alla händelser.
Kostnad:
Gruppbrevlådor blir en gemensam röstbrevlåda för vissa eller samtliga inom organisationen som kan träda in när en kö är full eller när under stängningstider. De anslutna användarna får push-notiser, SMS och mail när ett samtal kommit in till en brevlåda.
Kostnad:
Chatta i appen eller i softphone med hela företaget en och en eller i gruppdiskussioner. Med chatt-applikationen i er växel kan ni köra direkta eller schemalagda möten inom organisationen. Det går även att dela bilder, filmer, dokument.
Kostnad:
Vi har möjlighet att integrera plattformen med många av de största leverantörerna när det kommer till CRM- och CWS-system.