Scroll Top
Underlätta vardagen med en molnväxel.
Missar ni samtal? Då missar ni kunder. Håll företaget tillgängligt dygnet runt och styr samtal till rätt person direkt.
+46 Mobilt Bredband
Växelflöde
Sätt upp hela företagets kommunikation på 5 minuter.

Med växel från +46 sätter du upp hela din lösning på några minuter.

Välj ett nummer, sätt öppettider och vilka användare som ska svara i växeln. Sen är det bara att köra med +46 mobilapp.

Hantera växeln direkt i appen.
  • Logga in och ut ur företagets svarsgrupper.
  • Ställ in närvarostatus och hänvisning.
  • Välj visningsnummer när du ringer samtal.
Växel vs. inte växel

Det är svårt att motivera nya och ökade kostnader om man inte vet vad man får för pengarna. Varför bör man ha växel?

Styr samtalen till rätt person direkt
Exempel: Vår kund skaffade menyval som gör att kunderna kan knappa sig till antingen verkstaden eller ekonomi. Verkstaden har sedan dess inte behövt svara på fakturafrågor.
Anpassa företaget utifrån behovet - med statistik
Exempel: Vår kund såg att trycket på växeln var som högst onsdag eftermiddag och fredag förmiddag. Genom ha en till användare på telefon under dessa tider får de in fler affärer och har generellt nöjdare kunder.
Använd gruppbrevlådor när det är mycket
Exempel: Vår kund valde att lägga till en gruppbrevlåda när alla är upptagna i telefon. Nu lämnar kunder önskemål om att bli uppringda istället för att ringa konkurrenterna.
Det finns många fördelar med växel. Vill du höra flera?