KUNDCENTER.
Du vet väl om att du kan få svar på alla dina frågor om du ringer oss?
VILL DU BLI UPPRINGD?

Fyll i ditt namn och telefonnummer så ringer din consigliere upp dig.

Utlandspriser

Sök i våra prislistor för att veta vilka priser som gäller när du är i utlandet, eller ska ringa till ett annat land från Sverige.

Blanketter

Här finns alla blanketter du kan tänkas behöva när du är kund hos oss på +46. Adressändrat?

Täckningskarta

+46 använder sig av Sveriges bästa täckningsnät. Ta en titt och kolla hur det ser ut för dig!

Consigliere

Funderat på vad en consigliere på +46 faktiskt gör? Klicka in för att läsa mer!

Vanliga frågor & svar

Antingen via pappersfaktura eller via autogiro. Du väljer!

Man kan självklart flytta med sitt nummer till +46. Vi sköter flytten åt dig.

Vi har Sveriges bästa täckningsnät via Tele2.
Läs mer om Tele2’s prisbelönta nät här.

Om du har valt att vi på +46 ska hjälpa dig med att stå för slutfakturan från tidigare operatör så går det till såhär:

Ni ställer ut en faktura på avtalat belopp och skickar den till:
+46 Sverige AB
Metallverksgatan 4
72130 Västerås

Märk kuvertet med ”Slutfaktura”.

Som underlag måste vi på +46 ha en kopia på er slutfaktura från tidigare operatör tillsammans med er faktura.
Vi emotser 30 dagars betalningstid men betalar normalt inom 3 arbetsdagar.

Om surfen tagit slut i ditt abonnemang kan du antingen fylla på med SMS eller ringa in till oss på 0770-25 25 25.
Om du önskar fylla på via SMS så har du fått ett SMS från oss med instruktioner.

Ja, ibland måste man tyvärr göra det.
Det gör du genom att kontakta oss på 0770-25 25 25 så hjälper vi dig.

Det händer oss alla någon gång!
Ring oss på 0770-25 25 25 eller maila oss på kundcenter@plus46.se så skickar vi ut en ny faktura.